sâmbătă, 4 februarie 2012

salata de 'ce-ai în frigider' (1)



sau salată de nu mai trage mâța de coada, fă o mâncare leneșă și treci la muncă.
azi, în loc să compensez pentru ce n-am muncit în timpul săptămânii, am jucat jocuri detective. aşa că m-a pălit foamea, și, concomitent cu ea, rușinea de a nu-mi fi făcut treaba.


pe scurt, urmare a acestor două evenimente, am dat cu nasul prin frigider, am descoperit doi cartofi roșii, numa' buni de fiert, două ouă ecologice și vreun pumnișor de măsline. la care, dacă aveam, aş fi adăugat piept de pui la grătar, cu sare, piper şi oreganocastraveți muraţi, iar dacă aveam şi musafiri, ceapă verde (mie nu-mi place combinația ceapă-cartofi, da' pentru cine merită, fac eforturi).
în rest, fiert cartofii, fiert ouăle, răcit și curățat și unii şi altele, sub nasul mamei (virtual, că de când a greşit butonul, ne tratăm doar cu videoconferinţe). amestecat cu sare, piper şi ulei de măsline.
mâncat cu poftă bună, de care vă urez şi vouă la mâncarea asta extrem de leneşă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu