miercuri, 17 octombrie 2012

alt mic dejun de mare lene

Că eu mă trezesc devreme dimineața, se știe deja. Că nu-s tocmai funcțională până pe la 9.30 se știe mai puțin.
Așa că micul dejun ideal pentru mine se petrece pe la 7.30-8.00 (când mă ia foamea de urechi și mă duce la frigider), și e musai să fie cât mai ușor de aruncat în farfurie.
Cum mezeluri nu mănânc, iar de pită cu unt și roșii mă mai și satur câteodată (rar, foarte rar), de când am dat peste brânza de vaci (grasă, nerușinata) de la Colțești și de fructe de sezon, de cel puțin două ori pe săptămână arunc între 3-4 linguri de brânză de vaci un pumnișor / 100 g (să mai zic, să nu mai zic? nu vă bazați pe măsurătorile mele cu pumnul, că nu mă încadrez în medie) de fructe mai moi și de sezon (am încercat, până acum, cu căpșune, cireșe, prune (nu mi-a chiar plăcut, dar ăsta nu-i un motiv să nu încercați și voi), caise, struguri, piersici, pere de vară) și 1 linguriță de zahăr brun. Eu nu mă omor după miere, că-i greu de găsit din aia ca pe vremea copilăriei mele, dar dacă aveți o sursă bună, înlocuiți zahărul cu mierea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu